santai-santai

Monday, September 14, 2009

Soalan yg kerap ditanya

Soalan yang selalu ditanya bila aku kt Mesir : ko balik Malaysia x tahun ni?
Soalan yang selalu ditanya bila aku kt Malaysia : bila nak ke sana balik ?


Aku kira2 setakat ni soalan yg ditanya bila aku di Mesir lebih dari 50 kali,dan soalan di Malaysia baru 5-10 kali.

kenapa keadaan begini berlaku ? kenapa mereka asyik tanya soalan sama?
Jawapannya mudah saja, antara mereka betul2 nak tahu jawapan,atau mereka ingin meramah mesra dgn kita.

Sebenarnya aku bukan nak cakap apa2 pun dalam post kali ni,tapi ada seorang sahabat aku merungut.....

Bunyinya mcm ni "ish..berapa kali aku nak jawab soalan ni? dah takdak soalan lain ke nak tanya ?"
Janganlah merungut sedemikian,mcm aku ckp tadilah,antara dia nak tahu jawapan atau dia nak beramah mesra @ bercakap dgn kita...

Aku rasa aku dah mula merepek,lebih baik aku minta diri dulu..chow~

4 comments:

The Forsaken said...

haha~mmg soklan yg berulang2 tpi aku bt cool je la mls nk bt kecoh walaupown yg bertnye muka yg same hehe

Unknown said...

umar, bile balek sane? wakaka

Bijan said...

maghah ye abg.. :D

nda said...

Likeoooo this post!~~